Veel gestelde vragen

Heb je nog vragen over onze vakantiehuisjes en/of de verschillende mogelijkheden? Een aantal veel gestelde vragen over o.a. het reserveren, de aankomst en de vakantiehuisjes zelf hebben we reeds voor je beantwoord. Mocht je vraag hier niet bij staan of onvoldoende beantwoord zijn, neem dan gerust contact met ons op. We zijn graag bereid vragen te beantwoorden en mogelijkheden met je te bespreken!

Hoe kan ik reserveren?
Je kunt via de site, per mail of telefonisch een reservering maken. Vul het reactieformulier op de site in en geef de naam van het vakantiehuisje, de gewenste aankomst en vertrekdatum op. Je ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een reactie. Bellen kan uiteraard ook (06-12061103) en ook via de mail kan je ook een reservering aanvragen (info@opaust.nl)

Kan ik de locatie vooraf bezichtigen?
Op afspraak kunnen de vakantiehuisjes worden bezichtigd, mits deze niet verhuurd zijn.

Kan ik een optie nemen?
Je kunt een optie nemen voor maximaal een week.

Kan ik ook een afwijkend verblijf reserveren?
In bepaalde periodes is het mogelijk om op afwijkende dagen aan te komen of te vertrekken. Neem hiervoor gerust contact met ons op.

Wat is bij de huur inbegrepen en wat niet?
Inbegrepen bij de huur zijn de energiekosten, lakenpakketten (bedden zijn voor je opgemaakt) keukendoeken setjes en de eindschoonmaak. Niet inbegrepen bij de huur zijn badhanddoeken (zelf meebrengen) en toeristenbelasting. De huur dient voor aankomst te zijn voldaan.

Hebben jullie een brochure?
Onze brochure kun je downloaden op onze site of, als je wilt, sturen we deze naar je op wanneer je je gegevens kenbaar maakt via het reactieformulier op de site of een mailtje stuurt naar info@opaust.nl.

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?
Aankomst vanaf 14.30 uur. Vertrek voor 10.30 uur.

Kan ik eerder aankomen?
Op de wisseldagen moet er worden schoongemaakt. In overleg kunnen we bij uitzondering bekijken of eerder aankomen mogelijk is

Wordt er een borgsom gevraagd bij aankomst?
Wij vragen geen borg. Mocht er schade ontstaan dan ontvang je hiervoor van ons een rekening.

Mag ik mijn huisdier meebrengen?
Huisdieren zijn NIET toegestaan.

Zijn de vakantiehuisjes rookvrij?
Beide huisjes zijn rookvrij.

Is er toegang tot WIFI?
Er is gratis draadloos internet, de Wifi-code ontvang je tijdens het verblijf.

Welke sanitaire voorzieningen zijn er in de vakantiehuisjes?
Beide huisjes hebben elk 1 gezamenlijke badkamer met douche en toilet. Er is geen bad aanwezig. Badhanddoeken dien je zelf mee te brengen.

Zijn de bedden opgemaakt?
De bedden zijn standaard opgemaakt.

Wat voor soort koffiezetapparaat is er aanwezig?
Er zijn standaard koffiezetapparaten aanwezig (snelfiltermaling).

Is er een vaatwasser aanwezig?
Opa’s Huisje heeft een vaatwasser.

Is er een keukenpakket aanwezig?
Een afwasborstel en afwasmiddel zijn aanwezig evenals vaatdoekjes, hand- en theedoeken.

Is er een vriezer aanwezig?
In Opa’s Huisje heeft de extra koelkast een vriesvak.

Is er een dvd speler / muziekinstallatie aanwezig?
Er is geen dvd speler aanwezig. Via de tv kan er radio worden geluisterd. In Opa’s Huisje staat een radio/cd-speler.

Is er kindermeubilair aanwezig?
In Opa’s Huisje is een kinderstoel en campingbedje aanwezig. Beddengoed voor het kinderbedje moet je zelf meebrengen.

Zijn er speciale voorzieningen voor kinderen?
Voor kinderen staat er bij Opa’s Huisje
- een speelhuisje
- een zandbak
- een trampoline

Kan ik boodschappen laten bezorgen?
Spar Schreur in De Lutte kan je boodschappen bezorgen. Bestel online op delutte.spar.nl of telefonisch via 0541-551255.